Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

Paní Pavlo, pro zlepšení současného stavu syna jsem vám doporučoval přípravky Joalis. Mohlo by mu to významě pomoct. Přímo v Jablonci pracuje paní Málová. Tady jsou na ni kontakty : Tel: 777 245 860, mail: valdka.malova@seznam.cz, adresa : Poštoní 8, Jablonec nad Nisou. Autismus býva způsoben očkováním, i když to lékaři vyvrací. Přípravky Joalis tyto zátěže eliminují. Já vám sice menohu nic zaručit, ale je tady ta možnoust a pionýři to vždy měli těžké, ale pokud by to synovi pomohlo, mohla by tato zkušenost pomoct i ostatním dětem a rodičům s autistickými dětmi. Nejlepším tahounem pro ostatní lidi je vlastní zkušenost, kterou vidí na vlastní oči. Vím, že máte velkou nedůvěru, ale prozatím stačí na tom postupně pracovat, třeba jenom té paní zavolat a probrat to. To nestojí mnoho námahy a peněz.Tak, že ať vám to vyjde. S pozdravem Aleš.

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, držím palceR^

Moje dítě sice autista není, ale je z těch dětí, které na sebe nenechají sáhnout. Každá návštěva doktora je pro mě peklo na zemi, Tomášek řve, že málem zboří ordinaci, musí být na něj dva-tři lidi, když je potřeba naočkovat...návštěvu zubaře zatím stále odkládám, až se moje nervová soustava upevní.

1 0
možnosti

Pavlo, ano stejně jako Zuzka, držím co se dá! A hlavně Vám, ať to ve zdraví přežijete! A smekám - hluboceR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Marie, jak již jsem psala níže.. mám plán a snad se podaří. Čas ukáže, ale já to nevzdám ;-) nebojte.

1 0
možnosti
Foto

Držím palce. U nás podobné. Na horečku jedině čípek, přidržet znehybnit, rychle strčit do zadku. Polykání léků v jakékoli formě jste už popsala:-(. Ale mateřská fantazie je nevyčerpatelná a nakonec určitě na něco přijdete.V

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám Ludmilo, budu doufat, že toto je poslední nemoc jak z hororu a pro příště už bude natrénováno V

0 0
možnosti
Foto

R^Budu na Tebe myslet, vlastně na vás oba, to dáte!;-)V

2 0
možnosti
Foto

Díky Jituš, první pokus na třetí dobrou ;-D;-D no uvidíme zítra ;-)

1 0
možnosti
Foto

J89a63n21a 67M15a92j39o54v54á

16. 5. 2016 18:49

Pavli..není moc co napsat, tak jen...V

2 0
možnosti
Foto

Jani a já Vám zase děkuji, za podporu V

1 0
možnosti
SH

Jste velmi statečná, asi proto, že Vám nic jiného nezbývá. Nadějí a motorem pro vás je, že se těšíte na to, co ještě není, ale bude! Nevím, kde žijete, ale kdyby to bylo v Plzeňském kraji, rádi bychom Vám nějak pomohli - můžete uvést nějaký kontakt?

3 0
možnosti
Foto

Sylvi, moc Vám děkuji za nabídku, jsme z Libereckého kraje a i když se občas topíme, vždy se najde světlé východisko. Například v posledních dnech mi vyhořela základní deska v PC, Pepík rozbil vnitřní okno, starší syn ztratil boty ;-D;-D;-D;-D;-D;-D. Nám nejde pomoci, nosíme Šarlatové písmeno, vytetované na čele ;-D;-D;-D;-D". Bohatě postačí slovní podpora ;-) Děkuji Vám

0 0
možnosti
DS

Tý vado, tak to je síla. Nevysvětlíš, nepřemluvíš, neobalamutíš, nepřepereš. Netuším, zda to jde, ale děti jsem vždy "zasedla". Tedy koleny zafixovala hlavu, zmítající se ruce připláclé mým zadkem, tělo za mnou. Samo, že jsem nedosedla a je to záběr na břišáky a nervy, ale bývalo to rychlé a efektivní. Ale fakt je, že děti byly menší a nebyly autisté. Každopádně máte můj obdiv a držíme palce a pěsti.

2 0
možnosti
Foto

Dáši, tak před dvěma léty ano, ale dnes už je Pepča silnější.. jak jsem již psala níže.. stále hledáme silnou motivaci, aby přijal léčbu relativně v normálu. Prozatím stále tápeme, i když jsme na cestě dlouhé a trnité, postupy se zlepšují, konzultujeme a obměňujeme a ono se jednou zadaří :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 908x
Najdete tu mé příběhy ze  života, psané s nadsázkou a snad i humorem ;) Také vnímání okolí na postižení našeho synka.  Pod pojmem autismus si většina vybaví pouze dva filmy Rain Man nebo Mercury. Ale osobně bych doporučila film Po Tomášovi, to  Vám přiblíží pojem autismus nebo autista mnohem lépe :)

Pajuš

Seznam rubrik