Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

Poučný pohled z druhé strany. Navíc i zábavně podaný. Držím a dávám Vám i vaší rodině palec.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám Sylvo a přeji příjemný večer.

0 0
možnosti
DS

Pavli,naprosto rozumím. Těsně za nadšením ze dvou čárek mě napadlo "ach jo, zase X let se sama v klidu nevyspím, nevykoupu, nenajím, nebudu moci dělat práci naráz. Takže Tě, Pavli, naprosto chápu. O to více, že já mám vidinu, že to časem přejde (a nejspíš se mi po tom bude stýskat). I Tvé obavy naprosto chápu a přeju, aby bylo lípV

1 0
možnosti
Foto

Díky moc Dáši, hold není každý den slunečno a občas i mě zasáhne depresivní den a chmurné myšlenky, ale koho ne :-) Jinak palec nahoru za Tvůj úžasný článek.

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, zdravím a přeji pohodičku všude;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Jituš i Vám :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS