Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavlo, důvěrně znám. Staršímu synovi bylo kolem 10m, když jsme nakupovali, v tenkrát před 20 lety daleko široko jediné prodejně dětských produktů, autosedačku. Usadili jsme ho a po pár metrech se ozvalo cvaknutí a syn byl venku. Tak jsme se vrátili zpět do prodejny a já po prodavačce chtěla objednat pultík s hračkami (na prodejně ho neměli). Po jejím, velmi arogantně prohlášeném :" Bejt můj, ručičky bych mu zurážela!" jsem se sebrala, objednávku zrušila a do 2 let a nechali jsme ušít u ševce kousek popruhu s baťohovou přezkou /mačká se dvěma prsty ze strany=dost náročné na motoriku/, aby dokonale překryl tu sedačkovou.

Kolem 2. roku, kdy přenechal tuto sedačku sestřičce a dostal větší, byl definitivně z útěkářství vyléčen mou nejlepší kamarádkou, která mu vysvětlila, že nepřipoutaný skončí na předním skle rozmáznutý jako broučci a berušky, co tam zazanamenal. Nestihla jsem jí v tom zabránit, i mně to přišlo drsné, ale je fakt, že to účinkovalo dokonale.

Pevné nervy přeju.R^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 908x
Najdete tu mé příběhy ze  života, psané s nadsázkou a snad i humorem ;) Také vnímání okolí na postižení našeho synka.  Pod pojmem autismus si většina vybaví pouze dva filmy Rain Man nebo Mercury. Ale osobně bych doporučila film Po Tomášovi, to  Vám přiblíží pojem autismus nebo autista mnohem lépe :)

Pajuš

Seznam rubrik