Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavli, přeji, ať na Pepču zabírají rozumné postupy nácviku a všech těch metod, co dneska jsou, maličko vím o čem píšete. Ale to jen na okraj. Připomněla jste mi horké chvilky s mou šetrnou (tehdy) předškolačkou, která se naučila počítat a vybírala mi u nákupů levné věci. A tak jsem u poklady v košíku nacházela tu cestovní jar za pětikačku, tam těstoviny za osm, onde... pochopila jsem to až tehdy, když začala cizí nakupující paní vysvětlovat, že nemá kupovat drahý toaletní papír, když ona tam vidí za tři kačky a mrskla jí ho do košíku...

1 0
možnosti
Foto

Tuhle mi přistál v košíku dámský parfém a lodičky skoro za dvacítku...Pepík? ;)R^

2 0
možnosti
Foto

;-D Že by ? ... pokud byly velikosti 39 tak zřejmě ano ;)

1 0
možnosti
LN

...pěkně napsané....R^.pobavilo...a ....smekám před vámi....R^

2 0
možnosti
JJ

Pěkně napsané, představil jsem si tu situaci a rozesmálo mě to. R^

2 0
možnosti
DS

No, kdyby se to, milá Pavlo, nepodobalo smíchu "cizímu neštěstí", řeknu, že jste mne pobavila. Asi si to fakt nikdo z nás neumíme představit. Malinko mi to připomíná reakci kamarádky (podruhé těhotné), která má synka, který (jen před rodiči) se šíleně vzteká, i celé hodiny. Když jsem se jí ptala, co dělá, řekla :"na procházky si beru židličku, maximálně ho poodnesu ze silnice a pak si sednu, čtu a nechám ho se vyřvat, abych mu neposkytovala publikum". Chápu, že to Vy s Pepčou nemůžete, asi by mu ani po X hodinách nedošlo, že má vylézt sám a na mňamku se vykašlat.

Napadlo mi jen (promiňte, že Vám do toho kecám), jak by reagoval, kdybyste mu čas od času zabalila kus párku do listového těsta a upekla? Jednak byste mohla regulovat kvalitu uzeniny a možná by se i rád podílel, ta manuální práce by ho mohla stimulovat, "vařil" by s Vámi. Ale máte pravdu, dívám se na to optikou matky zdravých dětí.

Jinak samozřejmě karma a pište dál.

1 0
možnosti
Foto

Dášo, děkuji za  tip, ale i to jsem zkoušela. Peču domácí rohlíky s různou náplní

http://prntscr.com/7px48i

Ale ten z krámu, je prostě ten co má nejraději ;)

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 908x
Najdete tu mé příběhy ze  života, psané s nadsázkou a snad i humorem ;) Také vnímání okolí na postižení našeho synka.  Pod pojmem autismus si většina vybaví pouze dva filmy Rain Man nebo Mercury. Ale osobně bych doporučila film Po Tomášovi, to  Vám přiblíží pojem autismus nebo autista mnohem lépe :)

Pajuš

Seznam rubrik